Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ανάρτηση 80/2012 - [σύντομη, μουσικο-τραγουδιστική, φεστιβαλική, ενθυμιασιακή, ίσως και νοσταλγική] – «Κάθισε λιγάκι να τα πούμε/μου ‘χουν λείψει αυτά που λέγαμε μαζί…»


Συνεχίζουμε ανάλαφρα (τρόπος τού λέγειν) και μουσικά…

Πάμε λοιπόν, για ακόμα μια [σύντομη] μουσική δροσερή ανάσα…

Μια και είμαστε και σε φεστιβαλικό κλίμα [το 25ο Φεστιβάλ της ΕΔΟΝ, άνοιξε τις πύλες του απόψε Τετάρτη και θα συνεχιστεί μέχρι και την Παρασκευή] θα ΣΑΣ αφιερώσω ένα τραγουδάκι με [ιδιαίτερα μάλιστα] μηνύματα! Από ΕΜΕΝΑ για ΕΣΑΣ, το άσμα “Γέλα μου”, τραγουδημένο από τον τακτικό θαμώνα του Φεστιβάλ, Βασίλη Παπακωνσταντίνου [Ε, να τού κάνουμε και λίγη διαφήμιση! Και δείτε και την (Αντι)Διαφήμιση στην προηγούμενη ανάρτηση]...

[Ρεπορτάζ από το Φεστιβάλ με τις εντυπώσεις μου και κριτικές απόψεις και σκέψεις θα κάμω προσεχώς]…    

“ΓΕΛΑ ΜΟΥ”
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Στίxοι: Οδυσσέας Ιωάννου


“Κάθισε λιγάκι να τα πούμε
Μου ‘χουν λείψει αυτά που λέγαμε μαζί
σπίτι μας να μείνουμε, μη βγούμε
έξω θα χαθούμε στη σιωπή

Γέλα μου ν’ αρχίσω να γελάω
έχει δρόμο αυτό το βράδυ για να βγει
κοίτα με δεν ξέρω πού πατάω
άνοιξε και με τραβάει η γη

Όλοι ένα χάδι θέλουμε να πάρουμε
όλοι ένα βράδυ θέλουμε να βγάλουμε
όλοι σε μια ρόδα πάνω περπατάμε
όλοι μας νομίζουμε ότι κάπου πάμε

Έλα μου, έλα μου, γέλα μου ξανά
Έλα μου, έλα μου, γέλα μου διπλά
Διώξε με τα χέρια το σκοτάδι
κάνε πάλι αυτό το κόλπο με το φως
βάλε στον αέρα ένα σημάδι
δείξε μου πού αρχίζει ο ουρανός”

Anef_Oriwn
[βαθκειά συλλοϊσμένος]
Τετάρτη 4/7/2012

3 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Κανένα σχολιάκι, παίδες και κορασίδες;
Καααλααα! “Μη μου μιλάτε, αφήστε με μόνο μου”!!! [link: http://www.youtube.com/watch?v=sXEqAFwh-EY]...

Κλόκκος είπε...

Όταν μιλάει το ροκ Ζεϊμπέκικο τα σχόλια είναι περιττά.

Κλόκκος είπε...

Ρε φίλε τώρα που πήρα φόρα. Σου έτυχε καμιά φορά να δεις μαύρο (νέγρο) να χορεύει ζεϊμπέκκικο πονεμένο του στυλ "Φέρτε μια κούπα με κρασί" ή "Το θολωμένο μου μυαλό"; Θα σου μείνει αξέχαστη η εικόνα.